Częste pytania
Czy mogę zamówić rośliny telefoniczne lub mailowo?
Tak. Jeśli w naszej ofercie są rośliny, które Państwa interesują prosimy o kontakt pod numerem telefonu 606 306 371 lub wysyłając zamówienie na adres mailowy wysylka@ogrodonline.com.pl a zamówienie zostanie przyjęte.
Chciałbym zapłacić za rośliny przy odbiorze. Jest taka możliwość ?
Tak. Jedną z dostępnych opcji płatności jest pobranie. Odbierając przesyłkę zapłacą Państwo za nią dla kuriera.
W jaki sposób wysyłacie rośliny? Zabezpieczacie je na czas transportu ?
Oczywiście zabezpieczamy rośliny na czas transportu. Robimy to bardzo starannie. Rośliny pakujemy tak aby się nie przemieszczały, nie obracały ani nie wypadły z doniczek. Wolne przestrzenie są wypełniane. Każda paczka jest również odpowiednio oznaczona.
Kiedy wyślecie do mnie zamówione rośliny?
Zamówienia realizujemy w przeciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie, bądź informacji o przesyłce pobraniowej. Termin ten dotyczy sezonu wiosennego. Po tym sezonie przesyłki realizujemy w przeciągu 2 dni roboczych. Jeśli z bardzo szczególnych powodów (prezent, wyjazd, ogrodnik umówiony na konkretny dzień) zależy Państwu na bardzo szybkiej wysyłce prosimy o kontakt, postaramy się pomóc. Za dni wysyłkowe uważa się poniedziałek - czwartek. Nie nadajemy przesyłek w piątki z tego względu aby rośliny nie zalegały w magazynach firmy kurierskiej.
Skąd będe wiedział która roślina to która? Oznaczacie je?
Tak. Każda roślina jest oznaczona etykietą pętelkową, klejoną bądź kolorową. Otrzymując od Nas rośliny nie będą mieli Państwo problemu z ich identyfikacją.
Czy jest możliwość śledzenia przesyłki? W jaki sposób zostanę poinformowany o wysyłce?
W dniu nadania przesyłki otrzymają Państwo informację na email lub sms. Oczywiście jest możliwość śledzenia statusu przesyłki. Firmy kurierskie posiadają usługę Monitoring Przesyłek. Jest to darmowa usługa.
Dostałem od was informację o nadaniu przesyłki. Mogę prosić numer telefonu do kuriera?
Niestety nie posiadamy numerów telefonów do kurierów. Przesyłki realizujemy zewnętrzną firmą kurierską DPD. Zachęcamy Państwa do bezpośredniego kontaktu telefonicznego pod numerem +48 22 577 55 55 lub 801 400 373. z firmą kurierską. Pod tym numerem zostaną udzielone wszystkie informacje.
Telefoniczna Obsługa Klienta w Contact Center DPD Polska (Infolinia) czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.
Ile roślin mogę zamówić do jednej przesyłki?
Paczka może ważyć maksymalnie 30 kg. Przy każdej roślinie w opisie zawsze podajemy wagę. Maksymalnie możemy spakować 50 roślin przy pojemniku P9 tj. 9x9x10. Jeżeli rośliny są w pojemnikach C2 możemy spakować do 15 roślin. Przy większych zamówieniach koszt wysyłki ustalamy indywidualnie. Zamówienia hurtowe realizujemy w skrzynipaletach firmą kurierską DPD.
Otrzymałem od Was przesyłkę. Czy od razu muszę wsadzić rośliny do gruntu?
Rośliny przeznaczone do sadzenia które otrzymali Państwo w pojemnikach mogą w nich pozostać nawet przez kilka tygodni, zanim zostaną przesadzone do ogrodu. Pamiętajmy że rośliny muszą być często podlewane – codziennie, w czasie upałów dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Rośliny ustawiamy w półcieniu aby nam nie przesychały.